Aşa arată şovinismul românesc în 2008

Vă prezentăm un video despre demonstraţia antimaghiară de la Cluj a organizaţiei naţional-extremiste Noua Dreaptă din 15 martie 2008. Manifestaţia a fost organizată într-un oraş în care comunitatea maghiară constituie 20% din populaţia oraşului, chiar în ziua în care la câtevă străzi depărtare maghiarii îşi serbau legal ziua naţională salutată şi de primul ministru al României. Citim numai un fragment din acest mesaj al premierului:

„Armonia societăţii româneşti şi spiritul european al relaţiilor dintre cetăţeni constituie repere de care cu toţii avem nevoie pentru o viaţă mai prosperă. Normalitatea europeană a vieţii de zi cu zi trebuie să se reflecte şi în susţinerea şi afirmarea identităţii etnice, culturale a minorităţilor naţionale, dintre care comunitatea maghiară are un rol important în evoluţia societăţii româneşti.”

Dar normalitatea de la Cluj a fost alta:

Legile încălcate de această demonstraţie autorizată de domnul primar Emil Boc sunt următoarele:

* Codul Penal al Romaniei, Art. 317. – Instigarea la discriminare
* Ordonanța nr. 137 din 31 august 2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, art. 15
* Legea 51/1991, a sigurantei nationale, art. 3
* Ordonanța de Urgență nr.31/2002 privind interzicerea organizațiilor şi simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob, art. 2 şi 3

Sancţiuni încă nu există. Vor fi oare? Este România un stat de drept?

Detalli despre legislaţie puteţi citi aici. O urmare tristă a acestei manifestări o puteţi vedea aici.

În rest: no comment. Imaginile vorbesc de la sine.


40 responses to “Aşa arată şovinismul românesc în 2008

  • SoldatulPolitic88

    Sunt extrem de curios care sunt „simbolurile cu caracter fascist, rasist sau xenofob” afisate de Noua Dreapta in timpul demonstratiei (legale) de la Cluj. Poate vei fi destul de dragut sa-mi spui si mie la ce simboluri de asa natura faci referire. Insa daca vei vorbi de Crucea celtica ma voi simti nevoit (din nou) sa-ti atrag atentia asupra faptului ca acesta este un vechi simbol romanesc perfect legal in Romania oricat de mult v-ar deranja.

    P.S. Sper ca vei avea bunul simt sa afisezi acest comentariu spre deosebire de felul cum ai procedat la celalalt articol.

  • TLP

    De cand s-au facut romanii frati buni cu sarbii? Eu n-am auzit nimic relevant de poporul ala in relatiile cu Romania..

    In afara de faptu’ ca is majoritari ortodocsi si ca nationalistii de la noi le pot folosi exemplul Kosovo ca pe o scuza sa atace maghiarimea, puteau la fel de bine sa fie Turkmenistan.

    A, si idiotii uita ca etnicii romani si cei maghiari au fost aici impreuna inca de la inceputuri, si ca tocmai multiculturalismul e responsabil de avansul regiunii Transilvania fata de sudul si de estul tarii.

    Intreba cineva zilele trecute: de ce in ardeal se faceau case din piatra, iar in sud din lemn sau chirpici? Cu siguranta nu pentru ca chirpiciul tine mai cald…

  • fanitza

    @tihi

    tu vezi cine sunt acolo? nişte fustraţi de liceu, care nici nu ştiu să vorbească sau să scrie corect româneşte. ăia se duc acolo să strige „ro-mâ-nia”?! mai bine ar sta în şcoli, că altfel. din păcate vor rămâne fustraţi toată viaţa. de fapt, cine sunt eu să mă supăr pentru insuccesele altora?! din fericire.

    foarte proşti, ca ăia exită din păcate prea mulţi, însă în cluj mai puţini, decât în bucureşti(şi în general în sud). ăştia din mihai viteauzu sunt într-un fel de cei care şi-au dat mâna cu cei din bucureşti.

    însă, dacă cretinii ăştia au ajuns să se identifice cu noua dreaptă, atunci e trist.

    noua dreapta ar trebui să fie un partid de extremă preocupat mai degrabă de binele româniei, decât de lupta cu morile de vânt. ar trebui să fie un loc al intelectualilor de dreapta din românia, nu o troacă a ultraşilor.

    principalul lor mijloc ar trebui să îl constituie lupta pentru întinerirea politicienilor români. adică, să mă convingă pe mine, care trăiesc în ardeal, că merită să trăiesc într-o românie unită. sincer, echipa naţională de fotbal nu e un argument. poate doar pentru ăia.😛

    la cât de competitiv e guvernul de la bucureşti, am ajuns să îmi doresc o transilvanie chiar independentă sau cel puţin autonomă. iar noua dreaptă ce face? ei se luptă cu vreo 150 de secui care au cerut automia ţinutului secuiesc(că atâţia au fost). băsescu e fost comunist. năstase e fost comunist. în loc să se lupte cu toţi bătrânii fost comunişti care au preluat puterea politică din românia, ei se luptă cu nişte duşmani imaginari. într-adevăr, e o strategie politică, arta de a căuta ţapi ispăşitori… dar la 17 ani după revoluţia pusă la cale de ruşi, nu mai suntem naivi, iar când majoritatea va solicita independenţa transilvaniei va fi prea târziu pentru ca noua dreapta să facă ceva viabil.

  • olahus

    un gand de pace: Paste fericit/ Kellemes húsveti ünnepeket /Frohe Ostern! tuturor celor care sarbatoresc pastele catolic sau (neo)protestant.
    Ateilor/agnosticilor de origine maghiara (deci si lui Tihi) le urez vacanta placuta.

  • Tihi

    @ Soldatul Politic88

    Nu simbolurile le-am atacat, ci sloganurile cu caracter fascist, rasist sau xenofob, gen „afară, afară, cu ungurii din ţară”, „România nu vă vrea”. Cel puţin nu la Cluj. Pentru că la manifestaţia ND de la Bucuresti din aceaşi zi macar au avut curajul sa se afişeze şi cu hanoraci Hitlerjugend: http://rataciri.wordpress.com/2008/03/15/ziua-maghiarilor/

    Dar dacă vrei neapărat cauze pentru care ND ar trebuii pus în afar legii pentru că răspândeşte ideii fasciste, uită-te numai la acceptarea deschisă a moştenirii Mişcării Legionare, o organizaţie clar fascistă, xenofobă, rasistă: http://img265.imageshack.us/img265/5292/0706191of1.jpg

    Şi acuma să nu îm-i vii cu abureli, că de fapt legionarii au fost bun patrioţi, şi nu au au fost nazişti, că am învăţat şi eu ceva istorie a anilor 30-40, şi ştiu ceva despre ideologia, legăturile şi acţiunile lor.

    @Ceilalti

    Multumesc pentru comentarii. Sund de acord cu ele.

  • sfinx667

    @TLP trist, neadevarat si urat ce ai scris de sarbi…corectez, de ” poporul ala „…. din vremuri foarte indepartate sunt si ar trebui sa te conving eu sau sa pui manutza sa citesti istorie, preistorie, ceva sociologie, religie, etc etc etc…
    inca ceva, e o mare diferenta intre termeni : nationalism si ultranationalism, dar, cum ai aruncat bratul de pietre, bag seama ca sa tintesti mai multe victime odata… sa-ti fie rusine, as putea sa-ti raspund dupa cum meriti, sa folosesc limbaj academic, sa apelez la citate, sa.. sa… dar, nu o fac, desii m-ai intristat … e postul Pastelui, e Pastele pt alti crestini, e dreptul meu sa fiu doamna si sa zic ” Iarta-l Doamne, ca nu stie…” dar te intreb simplu : eu ca cetatean roman, corcitura de oltean si sarb, cum de reusesc sa merg musafir azi la prietenii mei maghiari, pt ca si ei ma onoreaza la randul lor pe mine, si, sunt convinsa ca sunt multi altii care fac la fel… te indemn la mai multa cugetare si cumpanire a afirmatiilor pe care le faci, la calm si intelepciune ;
    e usor sa dai cu bocancul, sa scuipi in obrazul unui popor deja cu sufletul ingenunchiat… si, apoi astepti aplauze pt eroism si barbatie, pentru ” obiectivitate..foarte urat procedezi si te manifesti, altfel nu te mascaream asa… Dumnezeu sa te lumineze, candva!
    @ Tihi… am mai zis, acelasi indemn la ratiune, luare aminte, chibzuinta, intelepciune… si romanilor si maghiarilor, toti avem de pierdut daca se continua in maniera asta si toti de castigat daca renuntam la orgolii, interese, patima..etc etc..
    rugamintea mea este sa argumentezi de ce esti de acord cu comentariul lui TLP. Multumesc .
    respecte,
    SIBILLA

  • dadatroll

    Ca sa nu mai vorbim de simbolurile care instiga la prostie desavarsita. Am numarat vreo doua zeci numai in primele secunde.

  • sfinx667

    🙂
    SIBILLA

  • wormy37

    cluju nu e kolosvar :X:X ….nici oradea nagyvarod :X…….love romania…..acuzati`ma de shovinism……ROMANIA NU VA VREA !

  • nenea cosmos

    fanitza, ce ştii tu despre ce proşti există în bucureşti si in sud? detaliile ar fi binevenite.

    asta este exact stilul de parere caricaturala asupra unui subiect care este tratat infantil de catre prea multi.

    wormy, chiar existi? vezi ca vorbesti in numele meu. te-ai spalat in urechi suficient de mult ca sa faci asta?

    tihi, daca *asa arata sovinismul romanesc in 2008* atunci putem dormi linistiti, sovinismul este practic zero. si stii asta.

  • olahus

    Wormy 37: „cluju nu e kolosvar ” (corect: Kolozsvár)

    Clujul este si Kolozsvár si Klausenburg , Contanta este si Kustenge (turca), Timisoara este si Temesvár etc . Daca ai demola tot ce s-a contruit de catre maghiari in Cluj ai ramane cu cateva biserici ortodoxe plus blocurile lui Ceausescu.

    Tu NU reprezinti Romania, Wormy. Tu reprezinti Romania TA. Romania mea, si a multora, ii vrea pe maghiar printre cetatenii sai!

    Olahus (Ioan), etnic roman, Bucuresti

  • Petrisor

    @TLP

    Ai perfecta dreptate. Nu prea ne mai inghitem intre noi. Se vede si la concursul Eurovision.

  • Bogdan Ioan Stanciu

    Ziua de Cluj, 24.03.2008:

    „Strada Kossuth Lajos va deveni Smardan

    Consilierii locali vor dezbate la şedinţa de mâine modificarea numelui străzii Kossuth Lajos, denumire aprobată la şedinţa de luna trecută a Consiliului Local pentru o rută din cartierul Borhanci.

    Decizia a fost contestată având în vedere trecutul istoric al personajului care se face vinovat de moartea a câtorva mii de români. Strada va purta denumirea Smârdan.”

    Amin!

  • Dan Iancu

    „…iar când majoritatea va solicita independenţa transilvaniei va fi prea târziu pentru ca noua dreapta să facă ceva viabil.”

    independenta transilvaniei… haios. care majoritate? de ce ar cere-o? pentru motivul ca „miticii” la minca banii? hm. cine citeste bugetele locale stie ca lozinca e falsa.
    mult mai interesant ar fi daca „noua drepata” n-ar exista. ar fi un pas catre civilizatie. o seama de pusti, care habar n-are pe ce lume traieste, nu e nici pe departe o vointa nationala. un wormy e stupid fara multe comparatii. problema mea e ce au facut autoritatile locale? de vreo pozitie a primarului purtator de geanta nu am auzit (vina mea).

    p.s. despre povestea cu prietenia sau fratia sau incuscrirea romano-sirba i-as ruga pe sustinatori sa se intereseze ce statut au romanii din valea timocului. dupa aia vorbim de istorie si alte alea.

  • olahus

    Sa inteleg ca Avram Iancu si ceilalti patrioti romani nu au omorat in lupte maghiari? Oare aveau metode speciale de a castiga luptele fara sa verse sange, Bogdan?

  • Valentin

    Dragi unguri din Ardeal,
    Înţelegeţi odată că vremea Ungariei Mari a trecut. Acum sunteţi români. Clujul e în România. Bine aţi venit!

  • Valentin

    Vreau să spun să vă liniştiţi, nu mai apucăm vremuri grele, au alţii grijă de asta. Cel mai bine e să ne împăcăm. Nici n-ar trebui să existe bloguri de-astea,minoritare, că doar am zis, sunteţi de-ai noştri. Trei demenţi de la noi sau de la voi nu pot schimba nimic. Gata cu cele rele. Acum trebuie să fim prieteni. Nu-i mai fain aşa? Încercăm?

  • Tihi

    Cine vorbeste oriunde aici de Ungaria Mare?

    Valentine, noi nu vrem sa ne asimilam. Poate nu ai observat.

  • dadatroll

    Asa e Valentin, cei cu blogurile astea minoritare. De maine toate blogurile sa aibe manele si poze cu fotbalisti de la Steaua. Si cu Gigi Berbecalu. Si sa vorbeasca ca in Ferentari. Si sa aiba simtu umorului a lui Gram0. Gata cu blogurile minoritare, toate blogurile trebuie sa fie miticizate. Traiasca Bucurestiul Mare.

  • Valentin

    OK, nu vreţi să vă asimilaţi. N-am nimic împotrivă, am mulţi prieteni, colegi şi chiar naşii mei sunt unguri. Însă parcă suntem toţi „de-ai noştri”, nu prea ne deosebim, ori poate e prea superficială judecata mea. Am postat pentru prima oară ieri pe un blog ca ăsta, spuneţi multe lucruri adevărate, aşa că vă voi mai urmări. Iar pentru dadatroll, să ştii că n-am câştigat încă (şi eu ţin cu Steaua). Aşa că mai trebuie să aştepţi. Iar de manele şi Ferentari, cred că ai glumit. Niciun „curent” de niciun gen nu trebuie să aibă întâietate. Tu cu manelele, ei cu csardasul. Asta nu înseamnă că nu puteţi găsi puncte comune. Eventual trimite-le ceva muzică, îţi trimit şi ei şi să vezi ce bine vă veţi înţelege. pentru că ce-a fost s-a dus. Îţi spune cineva care a crescut într-un sat unde au fost ucişi Ciordaş şi Bolcaş. Care a avut un colţ împotriva strămoşilor acestor domni ce scriu aici. Însă nu se poate trăi cu otravă în suflet. Au greşit ai lor, au greşit şi ai noştri. Trebuie doar vegheat ca lucrurile rele să nu se mai întâmple. Pentru că viaţa e prea scurtă. Şi trăiască Transilvania, pe lângă Bucureşti. Mesajul meu e „hai să fim prieteni”.

  • olahus

    „Însă parcă suntem toţi “de-ai noştri”, nu prea ne deosebim, ori poate e prea superficială judecata mea.”

    Si eu is de o parere similara: ca diferentele dintre romani si unguri, mai ales intre ardeleni, nu sunt foarte mari. Si ca ei sunt ai nostri.
    Bai-ul e ca „roman” are doua sensuri, insa cel mai frecvent este cel de etnic roman. Asa ca de-aia nu vor multi maghiari sa li spuna „romani’ ca se gandesc la etnie. Dar cetateni romani sunt si, vorba ta, sunt tot de-ai nostri.

    E normal sa vrea sa isi pastreze limba si traditiile si poate de aia pun accent pe particularitatile lor, in loc sa puna accent pe similaritatile cu noi. Important e ca, din cand in cand, sa ne concentram si pe ce ne uneste, nu doar pe ce ne deosebeste.

  • olahus

    *ca diferentele dintre romani si unguri -NOTA: ma refer la cei din Romania.

  • waszlaw

    ce-mi place de soldatupolitic asta, e asa dulce, de fiecare data cand scrie ceva ma umplu de sentimentul ca o sa am o zi frumoasa, e mai tare ca mr. bean, pe cuvantu’ meu… soldatule, de e nu te apuci de stand up? ai face cariera…

  • SoldatulPolitic88

    @ waszlaw

    Waszlav ma vad nevoit sa repet ceea ce ti-am mai spus undeva: „Prostul rade de ceea ce nu pricepe”.

  • SoldatulPolitic88

    @ Tihi

    Bun, deci te-au deranjat scandarile unor participanti la demonstratie asupra carora nu ai nicio dovada ca erau membri ND. Dar acceptand faptul ca erau membri ai organizatiei te intreb cum te asteptai sa reactioneze in fata faptului ca romanii sunt jigniti an de an prin actiunile provocatoare ale conationalilor tai ? As vrea sa aud raspunsul la aceasta intrebare.
    Cat il priveste pe acel personaj care a participat la mitingul din Bucuresti cu un tricou incriptionat cu svastica si Hitlerjugend, care a fost totusi unul singur (nu cum sugerezi tu ca ar fi fost mai multi), ca membru al organizatiei tin sa te anunt ca individul respectiv NU ESTE membru ND si marturisesc ca cu toate ca am participat la mitingul din Bucuresti nu am avut ocazia sa-l intalnesc pe respectiv. Intre noi fie vorba te anunt ca este fiul unui comandant de jandarmi din Bucuresti asa ca slabe sanse sa pateasca ceva. Prin urmare alta acuzatie impotriva ND care nu are nici o baza.
    Acum referitor la propagarea ideologiei legionare ma vad nevoit sa-ti repet ca acest lucru este PERFECT LEGAL in Romania. A existat un proces intentat profesorului brasovean Grigore Oprita pentru propaganda legionara si in urma sentintei definitive date de Inalta Curte de Casatie si Justitie in anul 2006 se scrie negru pe alb ca „manifestarea unor convingeri de factura legionara precum si propagarea acestor idei prin orice mijloace este perfect legala in Romania”. Te sfatuiesc sa obtii aceasta sentinta si sa o citesti de la un cap la altul ca sa nu mai ai nici un dubiu asupra legalitatii doctrinei legionare.
    Noua Dreapta nu a ascuns niciodata faptul ca este o organizatie bazata pe principiile legionare si asta dintr-un motiv foarte simplu FIINDCA ACEST LUCRU ESTE LEGAL.

    P.S. Ai aici raspunsul Noii Drepte la cererile UDMR si PCM de a fi scoasa in afara legii: http://www.ziua.net/news.php?data=2008-03-24&id=4887

  • fanitza

    @soldatulpolitci88

    „Waszlav ma vad nevoit sa repet ceea ce ti-am mai spus undeva: “Prostul rade de ceea ce nu pricepe”.”

    deci de aia te-ai distrat atât de bine la articolul meu despre silviu? sau ai avut alte motive?

    ce nu am înţeles totuşi, este de ce te-ai scandalizat atât de tare „că am dat-o în bară” cu ghicitul trecutului tău, din moment ce am precizat foarte clar că orice asemănare cu realitatea e pur întâmplătoare? postul respectiv se vrea şi este doar un pamflet la adresa tinerilor legionari.

  • fanitza

    @soldatulpolitici88

    „Ai aici raspunsul Noii Drepte la cererile UDMR si PCM de a fi scoasa in afara legii: http://www.ziua.net/news.php?data=2008-03-24&id=4887

    am citit bijuteria de articol şi ceea ce am găsit acolo în cadrul secţiunii „ororile extremismului”, reprezintă nici mai mult, nici mai puţin, decât instigare la ură împortiva ungurilor. asta se cheamă să aduci în discuţie contemporană ca argumente simple fapte din 1989(de acum mai bine un secol). crezi că românii au fost mai breji? pot la fel de bine să îţi dau tot feluri de exemple româneşti în acelaşi gen.

    iar cele mai recente, ia spune-ne, tu dragă soldatule politic ce le făceau la unguri în armată pe vremea comunsimului? sau, acelea ţi se par lucruri normale?

    pentru ce atâta ură? vrei să construieşti castele din ură? ce anume vrei să demonstrezi? om rău nu eşti, numai ai nişte idei şi nişte concepţii, mai mult decât doar învechite.

  • SoldatulPolitic88

    @ fanitza

    Pai faza este ca eu am inteles ce ai spus acolo insa m-a amuzat lipsa de acuratete atata tot. M-am gandit ce mare diferenta exista intre cel descris acolo si originalul.

  • SoldatulPolitic88

    @ fanitza

    Doar pentru ca anumite fapte savarsite de maghiari s-au petrecut in 1989 nu le face mai putin condamnabile. Faptul de a-ti cunoaste istoria nu este instigare la ura impotriva nimanui. Nu avem voie sa uitam aceste fapte.
    Si inca ceva, nu stiu cum erau tratati ungurii in armata pe vremea lui Ceasca dar in nici un caz asta nu le scuza atrocitatile savarsite la sfarsitul lui 1989 si in anul 1990.
    Nu este nici un fel de ura, noi romanii am fost tot timpul in defensiva in timp ce ungurii au fost sunt si cred ca vor fi intr-o ofensiva agresiva.
    Faptul ca sunt s-au nu un om bun nu are relevanta. Imi iubesc poporul si tara prea mult pentru a sta cu mana in san cand cineva imi jigneste natiunea, mai ales cand o face in mod repetat.
    Si crede-ma, ideile mele nu sunt deloc invechite, hai sa-ti dau un citat care reflecta convingerile mele: „A fi nationalist inseamna sa te ingrijesti in prezent pentru ca viitorul natiunii tale sa nu fie periclitat”. Se pot trage multe invataminte de aici.

  • SoldatulPolitic88

    @ fanitza

    Update:
    Uitandu-ma mai atent la ce ai scris am observat ca ai comis o greseala ce o pun pe seama neatentiei. Ai spus ca din 1989 a trecut „mai bine un secol”. Pai in caz ca nu stiai un secol inseamna 100 de ani i-ar din 1989 nu au trecut decat 18 ani. Nu prea mai pare asa de mult ca sa uitam. Ce zici ?

  • waszlaw

    Bre, soldatule, ce nu as intelege? hai,ca sunt din ce in ce mai curios… fundamentul ideologic sau ce? hmm, tare nedumerit mai sunt…

  • SoldatulPolitic88

    @ waszlaw

    Sunt convins ca esti nedumerit, luarile tale de pozitie o dovedesc cu varf si-ndesat. Insa eu nu as numi-o nedumerire ci ignoranta.

  • waszlaw

    hai mai omule, ignorant la ce? la ce?, atat intreb si io, sa nu mor prost…oare te-ai gandit pentru o secunda ca nu sunt ignorant, ci doar consider aberatiile nationaliste ca pe un lucru inutil, penibil si adolescentin? oare te-ai gandit ca am mai pus si io mana pe cate o carte (asa, din plictiseala), poate ca am dat de gentile, poate ca am citit un mein kampf poate ca m-am preocupat de codreanu, poate ca… si in final am tras linie si am hotarat ca cel mai bun lucru pe care il pot face e sa ma usurez pe toate conceptele nationalist-traditionaliste… daca vrei sa discutam pe argumente, sunt dispus, pana atunci cred cu tarie ca un mic grup de pustani frustrati au decis sa puna bazele noii drepte cu scopul evident de a avea si ei ceva de facut in timpul liber… anti homosexuali, anti minoritati, anti masturbare(probabil), anti reforma religioasa, pro biserica ortodoxa, pro traditie… stii, daca vreau fundamentalism ma duc in iran(sau ma intorc acum 100 de ani si traiesc in conformitate cu normele noii drepte-si cand ma gandesc ca majoritatea ideologilor de dreapta il plac pe hegel🙂 ), pana una alta traiesc in Romania , in Europa, in 2008…

  • TLP

    S-a dovedit ca unu’ din fanaticii astia obsedati de religie si de sex era suferind de ginecomastie (ţâţe la bărbaţi):
    http://images.google.com/images?um=1&hl=en&client=opera&rls=en&q=gynecomastia&btnG=Search+Images

    Oare cei obsedati de tigani, manele, gay si unguri de ce sufera? Virginitate probabil.

  • fanitza

    mare dreptate ai TLP!😆

    ei îi spun însă puritate, nu virginitate. şi dacă îi acuzi de faptul că sunt doar nişte fustraţi virgini, au să îţi taie rapid macaroana, spunându-ţi că ar putea merge oricând la curve, doar că preferă să nu o facă. ei sunt mari români. sunt puri şi sufleteşte şi fizic.🙂

    mari, mari proşti!😉

  • Hubertus

    Am și eu o curiozitate legată de Kossuth, că amintea mai sus cineva de mânăria cu denumirea unei străzi din Cluj. Poate vreun „expert” în istorie să îmi explice când, unde și cum a omorât Kossuth 40000 de români?
    Îmi cer scuze de la stăpânii blogului că dau pe lângă subiect, dar am tot căutat informații despre această ”grozăvie” și nu găsesc…. În schimb sunt pline tratatele istorice cu elogii la adresa activității politice ale lui Kossuth.

  • omulegii

    O adunatura de golani cu doi neuroni in cap ! Trebuiesc pusi la munca.

  • De ce nu îl votez pe Emil Boc? « Limba Cailor

    […] La data de 15 martie 2008 Emil Boc a dat cu rea ştiinţă avizul primăriei pentru o manifestare clar antimaghiară şi xenofobă a organizaţiei neofaşciste Noua Dreaptă, chiar în ziua în care maghiarii îşi sărbătoreau […]

  • atol

    Daca acesta este sovinismul romanesc cu sa calificam imaginile din tabara de vara organizata de EMI in Harghita. Acolo nu era sovinism?

Lasă un răspuns

