Să râdem împreună de Vadim :)

E vară, e linişte şi în politică. Exact timpul potrivit să râdem puţin de tribunul nostru frustrat. Vă prezint un discurs de catalog „excepţional” din octombrie 2005, care conţine în 9 minute cam în toate aberaţiile şovine ale lui Vadim. Prezentat în cel mai potrivit loc posibil: OTV.

Cea ce mă bucură este faptul că în câteva luni probabil nu o să mai avem şansa să îl vedem în senat. Ce pierdere🙂


18 responses to “Să râdem împreună de Vadim :)

  • Remus Cernea

    Salut, contacteaza-ma, te rog, la tualegi.eu@gmail.com sau 0727.583.594.
    As dori sa iti propun o colaborare legata de temele pe care le abordezi pe blog…

    Remus Cernea
    http://www.humanism.ro

  • Adrian

    Tu chiar te plictisesti…🙂
    Oameni ca Vadim trebuie ignorati, nu vezi ca numai OTV-ul il mai baga in seama. Astia traiesc din atentia noastra, vor sa iasa in public cu orice ocazie, sa faca scandal, chiar daca lumea nu ii admira dar macar ii observa. Daca nu mai apar in mass-media mor incet, lumea ii uita si dispar de la sine, devin niste caricaturi triste…

  • alexandru petria

    De ce-i mai pomeneşti numele? N-are rost.

  • Tihi

    E caraghios, de aia. Ci că UDMR e terrorist :)))))

  • calin suedia

    ce e aia Vadim? ce e aia OTV?
    HAHAHA

    la oameni bolnavi trebe dati medicamente, odihna si camasi dinelea albe sexy cu maneci lungi
    ……
    anyway mam distrat
    merci

  • bozso

    8 minute ură…… Ce idiot ordinar!

  • jack

    cine-i hitler-ul asta ? trebuie im…..t timpitul asta!!!
    nu-l ex…ta nimeni acolo?

  • bozso

    Nu trebuie împuşcat. Nebunii trebuie băgaţi la ospiciu. Păcat de gloanţe….

  • ishmael

    sunt 90 la suta sanse ca PRM sa nu mai intre in Parlament … finally

  • olahus

    @Ishmael: dar PNG-ul lui Becali?

  • Dan Necea

    sa speram ca va intra Laszlo Tokes in Parlament.

  • Octav

    Daca doreste, sunt convins ca Laszlo Tokes va intra si in parlamentul roman… desi nu vad de ce ar vrea. Oricum, eu nu am putut sa urmaresc intreg clipul si nu il gasesc deloc amuzant. Vadim ar putea fi un bun subiect de studiu de caz in psihiatrie…

  • ishmael

    mor de ras: http://www.gandul.info/politica/vadim-ar-vrea-sa-intre-in-parlament-de-brat-cu-tanarul-gigi-becali.html?3928;2939631
    „Dom’ Jiji Becali are meritele lui, să nu-l subestimăm. Dacă mă încăpăţânez, şi eu, şi el vom intra în Parlament. De braţ vom intra. Să vezi ce ordine vom face noi” (legati de maneci, poate :P) si Bolcas, vocea fara accente a peremeului: „A fost un conflict mărunt, cu caracter personal, dar există interese superioare”
    unii nu stiu cand sa moara; e mai bine asa, cand omu se face de ras, moare mai bine😉 politic, vorbind

  • SoldatulPolitic88

    Asa e, adevarul doare mai Tihi, i-ar voi ungurii urlati de dureri inchipuite asa cum bine a spus Octavian Goga.
    Intrebarea mea pentru tine este: cat crezi tu ca vor mai tolera romanii obraznicia voastra ungureasca ?
    Eu zic ca nu mult si atunci sa mi te tii distractie.
    Sa nu zici ca nu ti-am spus.

  • Tihi

    S-o iau ca pe o amenintare directă? Bine, măcar ştiu, dacă mi se întâmplă ceva, la cine să trimit Poliţia.

  • calin

    nu mor caii cand vor cainii…
    pana una alta vedeti ce faceti voi,astia de la udmr,ca nu-i sigur ca intrati nici voi,si sa nu va mai frece grija de prm.

  • SoldatulPolitic88

    Abia acum ti-am vazut replica si sincer sa fiu ma doare capul cand vad ca tot ceea ce ai inteles tu din ce am zis eu mai sus este ca te amenint.
    Nu domnule „maghiar cult si progresist” n-am nicio intentie sa-mi manjesc mainile cu unul ca tine. Tot ce am vrut sa subliniez este ca orice rabdare are o limita i-ar mai devreme sau mai tarziu obrazniciei maghiare i se va da o replica pe masura.
    Sper ca am fost destul de elocvent de data asta.

    P.S. Iti astept reactia in cazul „artistului” Benedek Levente. Asa, in spiritul bunei convietuiri romano-maghiare, pe care in mod ipocrit o tot clamezi pe acest blog dar in care, hai sa fim sinceri, nici tu nu crezi.

Lasă un răspuns

