Votaţi-ne la Roblogfest 2009!

S-a dat start votării la Roblogfest 2009, concursul naţional de bloguri. Categoriile la care participăm:

Categorii populare

Cel mai bun blog colectiv
Cel mai popular blog

Categorii jurizate

Cel mai bun blog despre politica
Cel mai bun blog cultural (literatura, istorie, muzica clasica, etc)

Înainte să votaţi, trebuie să vă faceţi un cont pe pagina Roblogfest. Acest lucru este foarte rapid, formularul fiind foarte simplu. Nici nouă nu ne plac formularele, dar sunt motive serioase pt. care a fost introdus acest sistem:

La prima editie din 2006 a roblogfest am avut un sistem de vot bazat pe ip unic si aparent a fost cel mai vulnerabil intrucat era usor de fraudat. Noi am plecat de la ideea de buna credinta si n-am avut chef de politie de ip-uri. Nu prea a mers, e foarte usor sa folosesti proxyuri si sa te ascunzi in spatele oricator ipuri si comunitatea ne-a semnalat aceste lucruri.
Prin urmare, la editia urmatoare, cea de anul trecut, am decis sa schimbam si am mers pe principiul de voturi mai putine dar cu un concurs credibil decat popularitate si afluenta mare cu o doza de susceptibilitate la fel de mare.
Asa a aparut ideea cu cheia unica de anul trecut si era combinata cu o confirmare a ei via email. Nu era perfecta dar descuraja frauda. Dar in acelasi timp descuraja si votul pentru ca intr-adevar procesul era mai greoi si pentru cei de buna credinta.
Astfel, anul acesta am gasit solutia cum ca va putea vota (si nominaliza) oricine isi face un cont. Din nou, nu e un sistem infailibil dar cumva descurajant daca vrei sa fraudezi si mult mai usor de folosit roblogfest.ro din moment ce ai deja contul.

Rugăm deci fanii noştrii de toate etniile, religiile, orientările sexuale şi politice să ne sprijine în a ne răspândii mesajul de toleranţă şi discuţie în chestiunea minorităţilor etnice, religioase sau sexuale.

Începeţi procesul de votare prin dând clic pe acest buton, crearea unui cont şi votul în fiecare din cele 4 categorii menţionate mai sus:

VOTEZI la roblogfest 2009

Vezi aici explicat prin video cum se votează după ce ţi-ai creat contul: http://roblogfest.ro/Editia-2009/Cum-votez/

Grăbiţi-vă, mai sunt doar 4 zile până la terminarea primei runde de voturi. Intrăm în a doua rundă într-o categorie numai dacă ne clasăm între primii 20.

Mulţumim!


4 responses to “Votaţi-ne la Roblogfest 2009!

  • Egy Gondolat Bánt

    Nu am putut vota la categoriile jurizate. Nu avea niciun buton de vot. A mai observa cineva acest lucru?

  • István

    Sincer, mi se pare o stupizenie faptul ca procedura e greoaie. Si nu ma refer doar la Roblogfest ci in general.

    De ex. incerci sa intri pe un site. Iti spune ca trebuie sa te loghezi ca sa se afiseze nu stiu ce. Buun, incerci sa iti faci cont, unde iti cere 10-20 de informatii. Daca ai pus un nume care se prepeta, totuld de la capat. Totul pentru ce pana la urma? Sincer eu ma satur repede de semenea chestii si las balta. Pana la urma cine e interesat, eu sau ei? La fel cu blogurile unde trebuie sa introduci nu stiu ce numar… Las balta.

    Procedura ar trebui sa fie una cat mai simpla posibil!

  • Egy Gondolat Bánt

    În cazul blogurilor unde trebuie să introduci CAPTCHA, e o protecţie împotriva spamurilor.

    La RoBlogFest au fost anumite anomalii când m-am înscris. Când mi-am creat cont nu m-am putut loga imediat – am crezut că am greşit parola.

    Am cerut să mi-o trimită (schimbată) şi iar nu a mers. După ceva vreme am realizat că în emailul de recuperare a parolei, ei adăugau un blanc la sfârşit – care se copia când făceam dublu-click pe parolă. Şi atfel că tot nu reuşeam să intru cu informaţia trimisă chiar de ei.

    În pofida acestor neajunsuri, am izbândit până la urmă. M-a bătut gândul să renunţ, dar ştim de la alegeri, că „fiecare vot contează”.

    Eu zic că Limba Cailor merită din plin să treacă la etapele următoarele. Nu găseşti multe forumuri de acest fel.

  • tn

    nu va grabiti, oricum e un bullshit :))

Lasă un răspuns

