Interviu pe Divers.ro

Aici: http://www.divers.ro/focus_ro?wid=37452&func=viewSubmission&sid=9839


7 responses to “Interviu pe Divers.ro

  • olahus

    Felicitari, dar ar fi fost bine sa poti publica si o parte (macar) din interviu pe blog.

  • olahus

    „Divers.ro: Sint curioasa daca si maghiarii au la rindul lor astfel de prejudecati!
    Tihamér Czika: Bineinteles ca au si ei destule, din pacate. (…) In unele articole ale mele, aparute pe blogul maghiar si presa maghiara online din Transilvania, am incercat sa clarific citeva ocazional”

    Ai putea sa ne indici articolele (cu link) in care ai criticat si ai incercat sa demontezi cateva prejudecati romanofobe?

  • olahus

    „Cele mai multe se refera la miticismul, manelismul, balcanismul romanilor si la istoria lor alegorizata si lipsita de evenimente de talie europeana”. Cred ca trebuia sa amintesti si dispretul nutrit de catre destui maghiari fata de „valahul” murdar („mocskos”) si prost („budos”), care dateaza, in opinia mea, din epoca evului mediu si mai ales a Dublei Monarhii. In opinia mea, ele sunt la fel de daunatoare ca si cele despre maghiarul cu nasul pe sus sau care mananca carne de sub saua calului.

  • dracu

    @Tiha
    mi-am permis sa enumar eu cateva romanofobii si prejudecati maghiare la adresa romanilor.
    desi lista ramane clar deschisa. si, bineinteles, deschisa la comentarii🙂

    spre bucuria mea, dintre cei care locuiesc in zona, si cu rude maghiare, te contrazic atunci cand spui ca „Politicienii sunt cei care învrăjbesc relaţiile interetnice, maghiarul de rând se înţelege cu românul de rând” este o afirmatie maghiarofoba.
    si sustin ca este o realitate.

    lucru cu care, de altfel, sunt de acord.

    intrebare:
    cum de, atat timp cat au fost la guvernare, udmr-istii nu au facut astfel de declaratii extremiste, cum au facut in ultimul timp (mai exact, de cand au fost scosi de la ciolan)?

    s-ar putea, sigur, sa fie doar o coincidenta. daca mai crezi in Mos Craciun :))

  • olahus

    Dracule, ne poti da linkul catre postul tau cu prejudecatile?

  • manda daniel

    este frumos site-ul tau si interesant

Lasă un răspuns

